قیمت انواع پنجره دوجداره UPVC رنگی در کرج

قیمت انواع پنجره دوجداره UPVC رنگی در کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

قیمت انواع پنجره دوجداره UPVC رنگی در کرج

دو شنبه 8 مهر 1398
17:21
توری پنجره دوجداره

قیمت انواع پنجره دوجداره UPVC رنگی در کرج

عامل مهم دیگر در تعیین قیمت پنجره دوجداره UPVC رنگی می تواند انواع رنگ و لمینیت پنجره باشد.

پروفیل پنجره دوجداره سفید با پوشش رنگ اکریلیک یا یک طرف لمینت برای نمای داخلی یا خارجی ساختمان نیز می تواند قیمت پنجره دوجداره UPVC رنگی را افزایش دهد.

برای محاسبه قیمت پنجره پروفیل لمینت پنجره دوجداره و طرح و رنگ که یک طرف یا دو طرف لمینت باشد، در نظر گرفته می شود.

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده، رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص نیز انجام می شود، با این روش تنوع رنگ زیاد بوده و پوشش رنگ مقاوم ایجاد می شود که در قیمت پنجره تاثیرگذار است.

پنجره دوجداره رنگی

رنگ آمیزی پنجره دوجداره

پنجره دوجداره یو پی وی سی به دو صورت رنگ شده و لمینت وجود دارند که هر کدام مزایا و ویژگی های خود را دارند. لمینت دارای بافت و طرح رنگی بوده و ظریف تر از رنگ است.

رنگ پنجره دوجداره به شکل استاتیک سولوکو انجام می شود و دارای مقاومت بالاتری است و نکته مهم در استفاده از پروفیل رنگی پنجره رنگی این است که می توان ازهر طرف نما بیرون و داخل خانه، از دو رنگ مختلف استفاده کرد.

اگر می خواهید با نصب یا تعویض پنجره، نمای داخلی خانه را با دکوراسیون داخلی همسان کنید، فقط برای نمای بیرونی و یکسان سازی با نمای کلی ساختمان از پروفیل رنگی استفاده کنید.

رنگ های اکریلیک روی پروفیل پنجره دوجداره UPVC به این شکل قابل اجراست که هنگام تولید وخروج پروفیل از قالب های اکسترود ،یک لایه رنگ روی آن تزریق می شود.

رنگ استفاده شده استاندارد بوده، در برابر اشعه مقاوم است. این نوع پنجره رنگی در ایران اجرایی نشده و تولید این نوع پروفیل رنگی در برخی کشورهای اروپایی دیده می شود .